Haber

Çözümün merkezi Kayseri Kocasinan

Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Kayseri’nin Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar yönetiminde düzenlenen meclis toplantısında 15 gündem maddesi görüşüldü.

Toplantının ardından Meclis üyelerine Analiz Merkezi hakkında sunumla bilgi veren Önder Çolakbayrakdar, 2016 yılında uygulamaya alınan Analiz Merkezi’ne bugüne kadar 235 bin 835 talep geldiğini ve bunların 192 bin 300’ünün analiz edildiğini söyledi. .

Kocasinan Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıda 15 gündem maddesi görüşüldü ve karara bağlandı. Meclis toplantısının açılışında konuşan Önder Çolakbayrakdar; Kayseri’de yaşayan tüm vatandaşlarımızın memnuniyetini ve yaşam kalitesini artırmak için sürekli çalışıyoruz” dedi. Toplantıda Ertuğrulgazi, Şeker, Gevhernesibe, Uğurevler ve Seyrani Mahallelerinde çeşitli imar planı unsurları görüşüldü. Toplantıda, Kayseri Yeşilay Şube Başkanlığı’nın ‘Yeşilay Rehabilitasyon Merkezi’ inşaatının güçlendirilmesi talebi de oybirliğiyle kabul edildi.

Toplantının ardından Meclis üyelerine Analiz Merkezi hakkında sunumla bilgi veren Önder Çolakbayrakdar, Analiz Merkezi’nin; tüm belediye hizmetlerini tek çatı altında ileten bir bağlantı kanalı olduğunu vurguladı. Servisi merkeziyetçi bir yönetimin sahaya yansıması olarak nitelendiren Önder Çolakbayrakdar, Tahlil Merkezi’ni en torpilli hile olarak nitelendirdi.

Önder Çolakbayrakdar, Çözüm Merkezi’nin daha da optimize edilmesi için çalışmaların devam ettiğine dikkat çekerek; “Kocasinan Belediyesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Analiz Merkezi ile vatandaşlarımıza daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak ve vatandaşlarımızın beklentilerini anında çözüme kavuşturmak için sürekli çalışıyoruz. 2016 yılından bu yana Merkez ile yaptığımız çalışmaların her aşamasında operasyonel gücümüzü artıracak olan bilgi işlem tarafını tebrik ediyoruz. Saha çalışanlarının fazla çalışmasına rağmen vatandaşlarımızın yüzü gülüyor, beklentileri karşılanıyor. Burada değerli olan vatandaşlarımızın beklentilerinin giderilmesidir. Vatandaş ile belediye başkanı arasında bir köprüdür. Bizim açımızdan vatandaşın yaşadığı mahalle ve sokaktan nasıl bir beklentisi olduğunu görmek açısından bir perspektif oluşturuyor. Bu noktada vatandaşa daha aktif bir şekilde hizmet götürmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz. . Hizmetimiz Eşref-i Mahluk olan kişiye yapılır”.

Analiz Merkezi’ne kurulduğu günden bu yana toplam 235 bin 835 talep geldiğini belirten Başkan Çolakbayrakdar; “Belediyenin yetki ve sorumluluğuna ilişkin bu taleplerden 192 bin 300 adedi aciliyet sırasına göre incelenmiştir. Bunların 5.202 adedi zaman alan görevler olduğu için program içerisinde tek tek gerçekleştirilmektedir. Bunlardan 3.404 tanesi programa dahil edilmiş ve değerlendirilmek üzeredir. Diğer kayıtlar diğer kurumların sorumluluğunda olduğu için yönlendirme yapılmıştır. Analiz Merkezimizin bu çalışmasına ilişkin vatandaşlarımızın olumlu geri dönüşlerinden çok memnunuz” dedi.

Başkan Çolakbayrakdar, sunumunun ardından meclis üyelerine ‘Çağrı Merkezi ve Çözüm Merkezi’ hakkında pratik bilgiler sundu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu